Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki kursy obsługa klienta

Gdzie promować firmę szkoleniową?
2014-08-22 10:32:57

Firma szkoleniowa, tak jak każda inna, potrzebuje skutecznej reklamy. Podpowiadamy więc gdzie można się promować, by dotrzeć do potencjalnych klientów.

Artykuł Gdzie promować firmę szkoleniową?
Ciekawe szkolenia dla studentów
2014-01-14 10:27:35

Studenci w Polsce nie mają łatwego życia, szczególnie ci, którzy nie mogą liczyć na wsparcie finansowe ze strony swoich rodziców. Utrzymanie się na studiach zarówno dziennych, jak i zaocznych kosztuje i ktoś te koszty musi ponieść.

Artykuł Ciekawe szkolenia dla studentów
Kolega Klient
2012-02-06 15:02:24

„Obsługa Klienta Wewnętrznego” – to nowe szkolenie w ofercie B&O NAVIGATOR. Czy potrzebne w Twojej firmie? To możesz ocenić samodzielnie, choćby dzisiaj. Przyjrzyj się jakości współpracy pomiędzy poszczególnymi działami firmy, sprawności komunikacji wewnątrzfirmowej, terminowości i rzetelności wykon

Artykuł Kolega Klient
Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?
2011-11-29 13:21:46

Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.

Artykuł Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?
Szkolenia na Euro 2012
2011-06-06 12:42:33

W trakcie turnieju Euro 2012 bardzo duże znaczenie będzie miała obsługa zagranicznych turystów – w tym celu powstała Akademia Euro - system szkoleń dla osób, które z gośćmi z Europy będą miały bezpośredni kontakt.

Artykuł Szkolenia na Euro 2012
Kursy techniczne z zakresu IT
2011-01-12 15:11:30

Na dziś dzień żadna ceniąca się firma nie może się obejść bez zaawansowanych systemów informatycznych.

Artykuł Kursy techniczne z zakresu IT
Szkolenia administracyjne
2010-11-25 10:45:13

Praca w biurze wymaga od pracownika nie tylko komunikatywności i dobrej organizacji, ale także fachowej obsługi programów komputerowych i administracyjnych.

Artykuł Szkolenia administracyjne
CRM w firmie
2010-09-29 15:27:01

Termin CRM to inaczej „Customer Relationship Management” - w wolnym tłumaczeniu to zarządzanie relacjami z klientem. Są to narzędzia i procedury wykorzystywane w obsłudze kontaktów z konsumentami.

Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
2024-05-06 13:56:34

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, kluczowe znaczenie mają silne i trwałe relacje z klientami.

Artykuł Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych
Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?
2024-03-14 10:24:21

Współczesne środowiska zawodowe kładą coraz większy nacisk na rozwój umiejętności miękkich. Dlatego szkolenia miękkie stają się częścią strategii rozwoju personelu w wielu organizacjach.

Artykuł Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?

stron: 1 2 3 490

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kursy obsługa klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.