Gdzie promować firmę szkoleniową?2014-08-22 10:32:57Firma szkoleniowa, tak jak każda inna, potrzebuje skutecznej reklamy. Podpowiadamy więc gdzie można się promować, by dotrzeć do potencjalnych klientów. |
|
Ciekawe szkolenia dla studentów2014-01-14 10:27:35Studenci w Polsce nie mają łatwego życia, szczególnie ci, którzy nie mogą liczyć na wsparcie finansowe ze strony swoich rodziców. Utrzymanie się na studiach zarówno dziennych, jak i zaocznych kosztuje i ktoś te koszty musi ponieść. |
|
Kolega Klient2012-02-06 15:02:24„Obsługa Klienta Wewnętrznego” – to nowe szkolenie w ofercie B&O NAVIGATOR. Czy potrzebne w Twojej firmie? To możesz ocenić samodzielnie, choćby dzisiaj. Przyjrzyj się jakości współpracy pomiędzy poszczególnymi działami firmy, sprawności komunikacji wewnątrzfirmowej, terminowości i rzetelności wykon |
|
Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?2011-11-29 13:21:46Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły. |
|
Szkolenia na Euro 20122011-06-06 12:42:33W trakcie turnieju Euro 2012 bardzo duże znaczenie będzie miała obsługa zagranicznych turystów – w tym celu powstała Akademia Euro - system szkoleń dla osób, które z gośćmi z Europy będą miały bezpośredni kontakt. |
|
Kursy techniczne z zakresu IT2011-01-12 15:11:30Na dziś dzień żadna ceniąca się firma nie może się obejść bez zaawansowanych systemów informatycznych. |
|
Szkolenia administracyjne2010-11-25 10:45:13Praca w biurze wymaga od pracownika nie tylko komunikatywności i dobrej organizacji, ale także fachowej obsługi programów komputerowych i administracyjnych. |
|
CRM w firmie2010-09-29 15:27:01Termin CRM to inaczej „Customer Relationship Management” - w wolnym tłumaczeniu to zarządzanie relacjami z klientem. Są to narzędzia i procedury wykorzystywane w obsłudze kontaktów z konsumentami. |
|
Key Account Manager - Architekt Relacji Biznesowych2024-05-06 13:56:34W dzisiejszym zglobalizowanym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest intensywniejsza niż kiedykolwiek, kluczowe znaczenie mają silne i trwałe relacje z klientami. |
|
Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?2024-03-14 10:24:21Współczesne środowiska zawodowe kładą coraz większy nacisk na rozwój umiejętności miękkich. Dlatego szkolenia miękkie stają się częścią strategii rozwoju personelu w wielu organizacjach. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń kursy obsługa klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.